ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, КОШТІВ.
1. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", квіти і інші подарунки не підлягають обміну або поверненню.
2. Повернення товарів, може бути тільки в тому випадку, якщо Покупець протягом 24 годин з моменту отримання товару, звернувся зі скаргою до Продавця на адресу [email protected] про невідповідність отриманого замовлення фотозображенням на сайті, надавши відповідні підтверджуючі фото.
3. Право не здійснювати реалізацію вимог Покупця у скарзі, наявності нецензурних виразів, відсутність фото підтверджень, а також скарги яка прийшла пізніше 24 годин після отримання замовлення, Продавець залишає за собою.
4. При заміні замовлення, Продавцю потрібно повернути зіпсований товар в такому ж вигляді, в якому був доставлений.
5. Якщо одержувач відмовився приймати замовлений товар при доставці, Покупцеві оплата за замовлення не повертається, так як замовлення виконано.
6. У разі відмови від подарунку одержувачем при попередньому дзвінку, Покупець може отримати сплачені кошти за дане замовлення, якщо воно ще не було створене флористами.
7. В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 10 робочих днів з дня її отримання та про результати розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.
8. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі "Контакти".
